Закриття станцій метро “Теремки” — “Деміївська” у Києві призвело до загального збільшення навантаження на громадський транспорт міста. Сталось це переважно у районах, де метро не закривали. Завантаженість в таких районах зросла на 6,2%.
Такий висновок зробили у громадський орагнізації “Пасажири Києва”.
До закриття “Теремки” — “Деміївська” середньодобовий пасажиропотік з 27 листопада по 1 грудня 2023 року, на всьому київському транспорті, склав 767,6 тисяч пасажирів при випуску 735 одиниць транспорту. Це відповідає 1044 пасажирам за добу на одиницю рухомого складу.
З них:
- на всіх маршрутах, окрім теремківських А38 та Тр 12,43 — 753,6 тис. пасажирів при випуску 713 одиниць, що відповідає 1056 пасажирам за добу на одиницю рухомого складу
- на теремківських маршрутах — 14,6 тис. пасажирів при випуску 22 одиниць, що відповідає 665 пасажирам за добу на одиницю рухомого складу.
Після закриття деяких станцій метро, середньодобовий пасажиропотік змінився. З 11 грудня по 15 грудня 2023 року пасажиропотім на всьому київському транспорті склав 830,4 тисячі пасажирів при випуску 773 одиниць транспорту. Це відповідає 1074 пасажирам за добу на одиницю рухомого складу.
З них:
- на всіх маршрутах, окрім теремківських А2м,38,60 та Тр12,43,43к — 733,4 тис. пасажирів при випуску 654 одиниць, що відповідає 1121 пасажирам за добу на одиницю рухомого складу.
- на теремківських маршрутах — 97,0 тис. пасажирів при випуску 119 одиниць транспорту, що відповідає 815 пасажирам за добу на одиницю рухомого складу. При цьому, якщо рахувати окремо постійні маршрути та додаткові, то завантаженість на одиницю у А38 та Тр12,43 склала 1045 пасажирів, а А2м, 60 та Тр43к лише 763.
Також на 22,6% зросло навантаження на постійно діючі маршрути з Теремків.
Найгірша ситуація з додатковими маршрутами, на яких завантаженість складає лише 68% порівняно з іншими районами. В громадській орагнізації пояснюють, що це говорить про значну неефективність у розподіленні рухомого складу на користь постраждалого Голосіївського району.
А поки що у Києві продовжують ліквідацію наслідків аварії на перегоні між станціями метро “Либідська” та “Деміївська”. Об’єм води суттєво зменшився і поки не загрожує руйнацією тунелю. Про це виданню “Телеграф” повідомили в комунальному підприємстві “Київський метрополітен”.
Воду на аварійній ділянці перегону відкачують за допомогою насосів. У пресслужбі метрополітену також розповіли, що строки виконання ремонтних робіт на ділянці тунелю між станціями “Либідська” — “Деміївська” ще не визначили.
Нагадаємо, 8 грудня 2023 року в Києві закрили кілька станції метро у зв’язку з терміновим ремонтом на перегінному тунелі між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Поїзди їздять лише від станції “Героїв Дніпра” до станції “Либідська”.
З 13 грудня 2023 року, в столичному метро запрацював “човниковий” рух поїздів між станціями метро “Теремки” — “Деміївська”. Розклад можна подивитись тут.
Закриті станції та вестибюлі “синьої” гілки метро дозволили використовувати як укриття під час повітряної тривоги.
Пасажирам, які вимушені робити пересадку зі станції метро “Либідська”, повернули понад 200 тисячі поїздок.
Скільки потрібно часу на відновлення руху “синьою” гілкою метро — читай тут.