В Офісі президента відреагували на “загравання” брендів з військово-патріотичною тематикою.
Там повідомили, що вже готують зміни до законодавства для заборони використання у рекламі та назвах торговельних марок тематики ЗСУ й оборони країни.
“Обуренню немає меж, коли читаєш про пропозицію епіляції на фоні наших військових та під гаслами допомоги ЗСУ або коли зустрічаєш різні напої, в тому числі алкогольні, в найменуванні яких використовуються назви міст України, історія яких сповнена не тільки героїзмом, а й трагедією”, — зазначає заступник керівника ОП Андрій Смирнов.
За його словами, до того моменту, як з’явиться законодавча база, в Україні запустять гарячі лінії для оперативного реагування на подібні випадки. Вони мають запрацювати найближчим часом.
Нагадаємо, раніше у Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який забороняє брендам спекулювати на патріотизмі та війні в комерційних цілях.
#реклама #війна в Україні #українські бренди #спекуляція