Главная > Все новости > Активисты района > В ОП відреагували на використання брендами військової тематики

В ОП відреагували на використання брендами військової тематики

В Офісі президента відреагували на «загравання» брендів з військово-патріотичною тематикою.

Там повідомили, що вже готують зміни до законодавства для заборони використання у рекламі та назвах торговельних марок тематики ЗСУ й оборони країни.

«Обуренню немає меж, коли читаєш про пропозицію епіляції на фоні наших військових та під гаслами допомоги ЗСУ або коли зустрічаєш різні напої, в тому числі алкогольні, в найменуванні яких використовуються назви міст України, історія яких сповнена не тільки героїзмом, а й трагедією», — зазначає заступник керівника ОП Андрій Смирнов.

За його словами, до того моменту, як з’явиться законодавча база, в Україні запустять гарячі лінії для оперативного реагування на подібні випадки. Вони мають запрацювати найближчим часом.

Нагадаємо, раніше у Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який забороняє брендам спекулювати на патріотизмі та війні в комерційних цілях.

#реклама #війна в Україні #українські бренди #спекуляція