Тепер у столиці можна викликати сантехніка, який приїжджатиме швидше за спеціаліста з інших сервісів сантехнічних послуг, повідомили розробники «Сапорт». Cпеціаліст сервісу також сам консультуватиме клієнта перед виїздом.
Принцип роботи «Сапорта» схожий на Uber.
Розробники пояснили, що раніше викликати сантехніка можна було лише через сервіси, які не гарантували компетентності майстра або викликали непорозуміння через некомпетентність менеджера. «Сапорт», в свою чергу, передбачає прямий зв’язок клієнта зі спеціалістом перед виїздом.
Клієнт залишає на сайті номер, за яким сантехнік має передзвонити з консультацією. Майстер отримує повідомлення про виклик через телеграм-бота і передзвонює клієнту впродовж трьох хвилин.
Як розповідають розробники, втілення проекту обійшлося у 250 доларів, а розробка триває вже більше півроку.
hmarochos.kiev.ua/