Ілюстрація: Катерина Четіріна
Гендиректор “Укрпошти” Ігор Смілянський в інтерв’ю виданню Forbes анонсував вихід нової марки про війну. Дизайн обиратимуть українці через голосування — його оголосять наступного тижня.
За словами Смілянського, серію марок про російський корабель завершують маркою “Рускій воєнний корабль…всьо!”. Далі компанія планує випустити інші тематичні марки про війну, утім зображення зможуть обрати самі українці.
“Хтось хоче марку з путіним, щоб бажання збулося пророцтво за аналогією з маркою з кораблем. Але яким треба запланувати тираж такої марки, якщо путін наступного дня після її випуску помре? Мільярд?”, — зазначив він.
Наразі у компанії є декілька варіантів дизайну нової марки, наприклад, малюнок песика Патрона із ДСНС, який розміновує міну, малюнки, присвячені ЗСУ або волонтерам, малюнок “Доброго вечора, ми з України” і т.д.
Раніше ми повідомляли, що “Укрпошта” запустила новий інтернет-магазин, де можна було придбати марку “Русскій воєнний корабль, іді…!”. Утім в перші години роботи на сайт здійснили DDos-атаку, тож він, як і інші системи “Укрпошти”, тимчасово не працював.
Нагадаємо, що 12 квітня “Укрпошта” випустила марку “Русскій воєнний корабль, іді …!” накладом 1 мільйон примірників. Вона містить фразу, якою український прикордонник відповів російським загарбникам, захищаючи острів Зміїний. Вже 20 квітня продаж марок про корабель у відділеннях “Укрпошти” припинили. Одну марку “Русскій воєнний корабль, іді…!” продали на аукціоні за 5 мільйонів гривень.