Фото: Віталій Носач / rbc.ua
У понеділок, 12 травня, у роботі сервісів “ПриватБанку” стався масштабний збій. Користувачі повідомляють про проблеми з роботою додатку та сайту “Приват24”.
Про проблеми почали повідомляти близько 13:30. Зокрема, у користувачів виникають труднощі із авторизацією у “Приват24”. Під час спроби входу з’являється повідомлення про помилку виконання операції та пропозиція повторити операцію пізніше.
“Наразі спостерігаються проблеми зі входом у Приват24 — виправляємо, зачекайте трішки”, — відповіли у компанії на звернення користувача у Facebook.
Також повідомляється, що наразі не працюють й інші сервіси “ПриватБанку”. Пресслужба банку це пояснює регламентними роботами з безпеки та обіцяє повідомити про терміни їх завершення.
Оновлення
Станом на 14:30 стало відомо, що “ПриватБанк” відновив роботу сервісів.
Раніше ми повідомляли, що “ПриватБанк” запустив функцію ідентифікації за голосом. Як вона працює — дізнавайтеся у матеріалі.