Главная > Все новости > Активисты района > У «Києві Цифровому» тепер можна звернутися до Контактного центру 1551

У «Києві Цифровому» тепер можна звернутися до Контактного центру 1551

У застосунок «Київ Цифровий» додали нову функцію — можливість звернутися до Контактного центру Києва 1551. Зробити це можна у розділі «Допомога», натиснувши на фото профілю у застосунку.

Як повідомляють розробники, користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку. 

Довгий тап дозволить прибрати зайвий сервіс або перейти до редагування всього списку в налаштуваннях у профілі. Вибирайте сервіси, які будуть під рукою на головному екрані.

Користувачі, які вже мають акаунт у застосунку 1551, зможуть створити звернення одразу. Якщо користувачі не зареєстровані у 1551 — на екрані автоматично почнеться завантаження застосунку. 

У КМДА нагадують, що у 1551 приймають заяви стосовно питань житлово-комунального господарства, транспорту й доріг, благоустрою, прибирання сміття, соціального забезпечення та інших питань.

Наголошується, щоб новий сервіс з’явився, застосунок «Київ Цифровий» необхідно оновити.

Також в оновленій версії застосунку у сервісі «Петиції» можна знайти нові петиції, популярні та ті, що близькі до завершення. Також можна обрати тему петиції, яку б ви хотіли підтримати.

Раніше ми писали, що у застосунку «Київ Цифровий» стартувало опитування щодо розвитку української мови.