Фото: Ліля Гончарук / “Суспільне”
За перший повний місяць роботи нового мобільного застосунку “Укразалізниці” через нього було продано сто тисяч квитків. Про це повідомили у пресслужбі перевізника.
Зараз у застосунку — вже близько 180 тисяч користувачів.
“Маємо 100 000 квитків, придбаних за допомогою нашого застосунку! Вітаємо всю команду, яка працювала над застосунком. Ще більш важливий показник — те, як додаток сприймають користувачі”, — відзначили в УЗ.
Там додали, що застосунок має високий рейтинг на основі більш ніж шести тисяч відгуків користувачів. Зараз і на AppStore, і на Google Play Market застосунок має оцінку 4,9 з 5.Крім того, компанія вивчає користувацькі відгуки та відповідає протягом 8-10 хвилин. А на основі фідбеку вже не вперше змінюють пріоритетність додаткових розробок.
Також в “Укрзалізниці” пообіцяли протягом тижня презентувати чергове оновлення “з дуже очікуваною функцією”. Про яку саме функцію йдеться, поки не кажуть.
Нагадаємо, новий мобільний застосунок “Укрзалізниця” запустила 11 серпня цього року. Завантажити його можна на AppStore та Google Play Market.
У застосунку можна не тільки придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні, а й повернути їх, отримати інформацію про свій рейс, знайти необхідне сполучення, продивитись свою історію замовлень тощо.