Главная > Все новости > Активисты района > Любов то є ми: thekomakoma та бренд SIL’ створили власний мерч

Любов то є ми: thekomakoma та бренд SIL’ створили власний мерч

Фото: facebook.com/people/Koma-Koma

Український виконавець, майстер наїву та король рейву thekomakoma зробив колабу з українським брендом SIL’, створивши концептуальний одяг із сенсами та історіями. 

Серед мерчу в наявності бавовняні футболки та шкарпетки з принтами-цитатами з пісень thekomakoma.

«Якісні різнокольорові шкарпетки із цитатами thekomakoma — в’яжуться ночами у Білій Церкві щоби в основі українчика було сонечко, радість, що живий, нагадування, що любов то є ми», — пишуть представники бренду.

Це об’єднання здійснено задля підтримки благодійного туру виконавця містами України, який закінчується 24 грудня у Києві.

Ціна за футболку — 800 грн, шкарпетки — 180 грн, набір з двох пар — 300 грн. Замовити мерч можна на сайті.

Раніше ми писали, що ЦУМ разом з фандрейзинговою платформою UNITED24 презентували другий дроп сувенірної колекції з Музею Івана Гончара.