У КМДА закликали мешканців Києва не користуватися ліфтами у періоди стабілізаційних відключень електроенергії в їхньому будинку задля своєї безпеки.
Припинити користуватися ліфтами киянам радять десь за 30-40 хвилин до початку відключення, адже світло не завжди вимикають точно за графіком. І через відключення електропостачання у столиці вже збільшилась кількість викликів на деблокування дверей ліфтів.
Тим, хто застряг у ліфті, радять дотримуватися таких правил:
- Заспокоїтися та не панікувати, адже нічого страшного не сталося.
- Не натискати на всі кнопки поспіль, не стрибати, не намагатися відчинити двері кабіни самостійно.
- Натиснути кнопку виклику диспетчера або зателефонувати на номер аварійно-ліфтової служби та повідомити про свою проблему і місцеперебування. Зазвичай номер гарячої лінії компанії, що обслуговує ліфт, вказаний у кабіні — його радять заздалегідь сфотографувати або записати. Якщо номера нема, його має надати керуюча компанія, ОСББ або ЖЕК, що обслуговує будинок.
- Якщо диспетчер чи аварійно-ліфтова служба не відповідають або не можуть приїхати, потрібно зателефонувати за номером “101”, щоб викликати рятувальників.
- Якщо при собі немає телефону або відсутній мобільний зв’язок, можна покликати на допомогу інших мешканців будинку та попросити їх викликати відповідну службу.
- Якщо стало жарко, треба розстібнутися або зняти верхній одяг. Якщо є вода, пити її потрібно помірно. В разі, якщо стан не поліпшився, потрібно покласти речі на підлогу та присісти, витягнувши ноги.
- Після приїзду аварійної бригади слід чітко виконувати всі її інструкції.
Нагадаємо, експерт телекомунікаційного ринку нещодавно пояснив, чому під час відключень світла зникає мобільний інтернет.