Главная > Всі новини > Активісти району > До 300-річчя з дня народження Сковороди в АТБ лунатиме його голос

До 300-річчя з дня народження Сковороди в АТБ лунатиме його голос

“АТБ” підготувала креативну акцію до 300-річчя з дня народження українського мислителя, поета, письменника, богослова та філософа Григорія Сковороди. У торгівельній мережі називають її наймасштабнішою за часи незалежності національною кампанією.

Протягом двох тижнів відвідувачі магазинів “АТБ” у всіх регіонах країни зможуть почути аудіооповідання Григорія Сковороди. Голосом великого митця став актор Національного театру ім. Івана Франка Віталій Ажнов. Окрім того, на кожному з чеків буде надрукована цитата знакового філософа України.

Чек АТБ з цитатою Григорія Сковороди

“Це не перший культурний і просвітницький проєкт, який підтримує та реалізує наша компанія як соціально відповідальний і патріотичний бізнес. Свого часу ми впроваджували у нашій мережі цілу низку проєктів такого спрямування, які завжди мали відгук з боку наших покупців. Проте цей проєкт особливий. Й не тільки тому, що він проходить у такі складні та випробувальні часи для нашої країни, але й тому, що саме через такі проєкти, через наше усвідомлення національного культурного спадку ми формуємо успішне, заможне та культурне майбутнє нашої нації та країни”, — зазначає голова Ради директорів, генеральний директор корпорації “АТБ” Борис Марков,.

Зазначимо, що “Світ Сковороди” — це спільний проєкт Міністерства культури та інформаційної політики, Державної агенції України з питань мистецтв та мистецької освіти з мережею магазинів “АТБ”.

“Приємно відзначити, що до святкування цьогорічного ювілею видатного українського філософа та письменника долучилися не лише державні та культурні інституції, але й представники бізнесу, які розуміють вагу та значення української культури для сьогоднішнього суспільства”, — говорить заступниця міністра культури та інформаційної політики України Галина Григоренко.

У Держагенції з питань мистецтв та мистецької освіти також нагадали, що саме роботи Григорія Сковороди багато в чому визначили напрямок становлення української ідентичності. Допомогли  багатьом поколінням почути та зрозуміти себе, свої почуття, переживання, думки, осягнути свою українську душу, сенс та істинну цінність людського життя.

Айдентику проєкту розробив переможець мистецького конкурсу МКІП ― комунікаційна агенція Postmen у партнерстві з літературним критиком Євгенієм Стасіневичем. Брендбук доступний на сайті МКІП та Держмистецтв для використання державними та приватними ініціативами, що присвячені 300-річчю філософа.

#культура #АТБ