Тепер аватарів в Instagram, Facebook, Messenger і Quest можна буде одягти в речі українського бренду DressX.
Віртуальні колекції українських дизайнерок будуть представлені нарівні з одягом від Balenciaga, Prada та Thom Browne. Ці бренди запартнерилися з метавсесвітом Meta компанії в минулому місяці.
Одяг для аватарів платний. Він коштує від 2,99 до 8,99 доларів, хоча компанія пропонує і деякі безплатні функції.
Наразі аватари Meta доступні у Сполучених Штатах Америки, Канаді, Мексиці та Таїланді. Згодом в компанії обіцяють розширити цю функцію й на інші країни.
Відомо, що нові колекції від DressX виходитимуть щомісяця.
Нагадаємо, DressX — це бренд віртуального одягу, заснований 2020 року Дарʼєю Шаповаловою та Наталією Моденовою. У ньому представлено чоловічий та жіночий одяг, сукні, взуття і прикраси.
#meta #українські бренди